مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1395 ساعت 14:262016-10-22فرهنگي

مخالفت لابی های خارجی و مافیای داخلی با برپایی نمایشگاه آثار فاخر


در حالی که برپایی نمایشگاه های آثار فاخر مدرن ایرانی و غربی کشور به سود هنر و موزه هنرهای معاصر است، لابی های خارجی و مافیای داخلی، دست به مخالفت و شبهه افکنی می زنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس"، رسانه های انحصار طلب خارجی یک بار دیگر غوغا به پا کردند.

چندی از انعقاد قرارداد برگزاری نمایشگاه بزرگ تابلوهای ایرانی در آلمان و ایتالیا نمی گذرد که تا کنون دهها مقاله مختلف بر علیه این نمایشگاه در رسانه های اروپایی نوشته شده است.

پدیده ای که بسیار جای سوال و تعجب دارد.

ماجرا از این قرار بود که با همت وزارت ارشاد و فعالان حوزه هنر و فرهنگ ایرانی، اخیرا قراردادهایی برای برپایی نمایشگاه های بزرگی متشکل از تابلوها و آثار هنری خریداری شده در حکومت قبلی، منعقد شد.

پیش بینی می شود این تابلوها که همگی آثار نفیس و ارزنده مدرن هنرمندان اروپایی هستند با استقبال زیادی از طرف بازدید کنندگان اروپایی ها مواجه شوند و از هر نمایشگاه درآمد 200 هزار یورویی انتظار می رود.

مبلغی که بسیاری از مشکلات موجود در عرصه هنرهای تجسمی را برطرف خواهد کرد.

در خصوص غنای این مجموعه روزنامه دیلی تلگراف بریتانیا چندی پیش با انتشار گزارشی مفصل از مجموعه ارزشمند هنری موجود در این موزه نوشته است نمایش این آثار ارزشمند هنری در موزه هنرهای معاصر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت لابی های خارجی و مافیای داخلی با برپایی نمایشگاه آثار فاخر

مخالفت لابی های خارجی و مافیای داخلی با برپایی نمایشگاه آثار فاخر