مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1395 ساعت 14:562016-10-22سياسي

توفیقی خبر داد اجرای یک پروژه مهم علمی در حوزه صنعت نفت در استان خوزستان


دبیرستاد توسعه فناوری های نفت، گاز و زغال سنگ گفت: پروژه مهم علمی تحت عنوان منطقه ویژه علم و فناوری حوزه نفت و گاز در استان خوزستان اجرا می شود.

- اجرای یک پروژه مهم علمی در حوزه صنعت نفت در استان خوزستان دبیرستاد توسعه فناوری های نفت، گاز و زغال سنگ گفت: پروژه مهم علمی تحت عنوان منطقه ویژه علم و فناوری حوزه نفت و گاز در استان خوزستان اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه "، جعفر توفیقی دبیرستاد توسعه فناوری نفت، گاز و زغال سنگ معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در حاشیه مراسم افتتاح خط تولید کاتالیست های هم رسوبی در شهرک صنعتی عباس آباد ورامین در جمع خبرنگاران گفت: در ستاد نفت و گاز، حمایت های ویژه ای شرکت های دانش بنیان انجام می دهیم و برنامه داریم شرایطی ایجاد کنیم تا این شرکت ها از نظر پژوهش و فناوری تقویت شوند و تکنولوژی های تولیدشده آنها نیز به بازار برسد.

وی افزود: از سوی دیگر، به شرکت هایی که صاحب تکنولوژی هستند کمک می کنیم تا محصول آنها تجاری سازی شود و در صورتی که به دریافت استاندارد نیاز باشد، به آنها کمک می کنیم تا استاندارد لازم را دریافت کنند.

توفیقی از اجرای یک پروژه مهم علمی در حوزه نفت در استان خوزستان خبر داد و گفت: پروژه ای تحت عنوان منطقه ویژه علم و فناوری نفت و گاز خوزستان را در دست اجرا داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توفیقی خبر داد اجرای یک پروژه مهم علمی در حوزه صنعت نفت در استان خوزستان

توفیقی خبر داد اجرای یک پروژه مهم علمی در حوزه صنعت نفت در استان خوزستان