مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1395 ساعت 22:452016-10-22اقتصادي

خیال شکست ناپذیری امریکا خطایی بزرگ است


هبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار آقای نیکلاس مادورو رییس جمهوری ونزوئلا با اشاره به شکست نقشه ها و سیاستهای امریکا در منطقه غرب آسیا، مسئله کاهش قیمت نفت را ابزاری برای فشار بر کشورهای مستقل از امریکا دانستند و تأکید کردند: - ایستادگی و مقاومت عاقلانه و همراه با تدبیر در مقابل فشارها، یقیناً پیروزی را به دنبال خواهد داشت.

حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به استفاده از سلاح نفت برای تحمیل مشکلات کنونی بر کشورهای مستقل خاطرنشان کردند: در گذشته زمانی که برخی کشورهای اسلامی با بستن نفت خود به مقابله با رژیم صهیونیستی برآمدند، غربی ها به بهانه استفاده سیاسی از نفت جنجال به پا کردند، اما متأسفانه امروز همان کشورها با همراهی برخی اعضای اوپک و بعضی از کشورهای منطقه ما که خود نیز از این سیاستها زیان می بینند، در هماهنگی کامل با سیاستهای امریکا از نفت به عنوان سلاح استفاده می کنند.

رهبر انقلاب اسلامی افزودند: می توان با در پیش گرفتن سیاستهای عاقلانه و افزایش همکاریها، بر این توطئه ها و خصومتها فائق آمد.

ایشان با اشاره به ناکام ماندن امریکا در اجرای سیاستهای خود در منطقه غرب آسیا به رغم صرف هزینه های هنگفت از جیب خود و بعضی کشورهای منطقه، خاطرنشان کردند: برخی خیال می کنند که امریکا، شکست ناپذیر است در حالی که این تصور، خطایی بزرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیال شکست ناپذیری امریکا خطایی بزرگ است

خیال شکست ناپذیری امریکا خطایی بزرگ است