مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1395 ساعت 09:552016-10-23اقتصادي

ساماندهی قیمت پروازهای اربعین و پروازهای فوق العاده


معاون سازمان هواپیمایی کشوری ضمن اعلام قیمت نهایی بلیت پروازهای اربعین گفت: در کنار پروازهای برنامه ای به سمت عراق، مجوزهایی را برای پروازهای فوق العاده صادر کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" ، مرتضی دهقان افزود: این سازمان در چارچوب برنامه ریزی برای اعزام آن دسته از زائرانی که قصد سفر به نجف و بغداد جهت شرکت در مراسم اربعین سالار شهیدان امام حسین (ع) را دارند هماهنگی های لازم را با شرکت های هواپیمایی، فرودگاه ها و سایر دستگاه های نظارتی انجام داده است.

دهقان ادامه داد: با وجود اینکه بهای بلیت پروازهای خارجی براساس عرضه و تقاضا تعیین می شود اما به لحاظ حساسیت موضوع و حجم تقاضاها در این دوره شرکت های هواپیمایی به منظور جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت بلیت پذیرفته اند تا سقف نرخی برای ایام مذکور در نظر گرفته شود.

وی اظهارداشت: انجمن شرکت های هواپیمایی داخلی هماهنگی لازم را با شرکت های هواپیمایی به عمل آورده و قیمت های پیشنهادی را ارائه داده اند، قیمت بلیت مسیر تهران به نجف و بغداد و بالعکس یک میلیون و 100 هزار تومان و از مشهد مقدس به نجف و بغداد یک میلیون و 350 هزار تومان تعیین شده است.

معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری، تصریح کرد: جلسات هماهنگی با حضور دستگاه های نظارتی از جمله سازمان حمایت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی قیمت پروازهای اربعین و پروازهای فوق العاده

ساماندهی قیمت پروازهای اربعین و پروازهای فوق العاده