مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1395 ساعت 12:552016-10-23سياسي

تفاوت دو مجلس با مقایسه آرای دانش آشتیانی در دو سال قبل و حالا


دانش آشتیانی به عنوان وزیر علوم به مجلس نهم معرفی شد اما رأی اعتماد نیاورد جون تنها 70 نماینده رأی موافق دادند و حال باید دید چند نفر رأی موافق می دهند تا وزیر شود؟ - عصر ایران- معرفی فخرالدین احمدی دانش آشتیانی به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در حالی است که احتمال معرفی محمد علی نجفی پس از اظهارات دو روز پیش خود او بیشتر به نظر می رسید.

دو سال پیش و در 20 آبان 1393 و پس از استیضاح و کنار گذاشتن رضا فرجی دانا از وزارت علوم و رأی اعتماد ندادن به دو وزیر پیشنهادی بعدی – جعفر میلی منفرد و محمود نیلی احمدی – دانش آشتیانی در 27 آبان ماه 1393 به مجلس رفت تا رأی اعتماد بگیرد اما تنها 70 نماینده به وزارت او رأی دادند و 171 نفر رای مخالفت کردند و 16 نماینده رأی ممتنع دادند.

بدین ترتیب مجلس اصول گرایان این پیام را برای دولت روحانی فرستاد که حاضر نیست به وزیر علوم با گرایش اصلاح طلبانه رأی بدهد و وزیر بعدی و کنونی اگر چه سابقه وزارت در دولت میرحسین موسوی و سید محمد خاتمی را داشت اما صبغه سیاسی کم رنگ تری داشت و دارد و سرانجام او وزیر شد و فعلا همچنان وزیر است.

معرفی دانش آشتیانی می تواند تفاوت دو مجلس نهم و دهم را نشان دهد و مردم می توانند نتیجه حضور خود در انتخابات هفتم اسفند 94 را در آیینه فاصله 70 رای مجلس قبلی با آرای موافق این مجلس مشاهده کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاوت دو مجلس با مقایسه آرای دانش آشتیانی در دو سال قبل و حالا

تفاوت دو مجلس با مقایسه آرای دانش آشتیانی در دو سال قبل و حالا