مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1395 ساعت 14:362016-10-24بين الملل

نخست وزیر سابق فرانسه اولاند را به باد انتقاد گرفت


نخست وزیر سابق فرانسه طی اظهاراتی فرانسوآ اولاند رییس جمهور این کشور را به باد انتقاد گرفت و از رد صلاحیت وی به دلیل انتشار اسناد محرمانه کشور در گفت وگو با روزنامه نگاران لوموند سخن گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، نخست وزیر سابق فرانسه روز یکشنبه طی اظهاراتی در انتقاد از رییس جمهور این کشور اعلام کرد که فرانسوآ اولاند به واسطه انتشار کتاب رییس جمهور نباید اینگونه سخن بگوید که دو تن از روزنامه نگاران روزنامه لوموند آن را بر اساس 61 گفتگوی خود با اولاند در دوران ریاست جمهوری اش نوشته اند، رد صلاحیت شده است.

به نوشته روزنامه فرانسوی فیگارو، فرانسوآ فیون در اظهاراتی اعلام کرد: فرانسوآ اولاند به واسطه انتشار این کتاب و افشای اطلاعات محرمانه دفاعی فرانسه درباره تدارک حملات فرانسه به سوریه طی تابستان سال 2013 موسوم به عملیات هومو (Homo) در گفت وگو با روزنامه نگاران، صلاحیت خود را از دست داد.

وی افزود: در آمریکا استفاده خانم کلینتون از تلفن همراه شخصی اش برای ارسال پیام الکترونیکی جنجال آفرین شد اما بسیار جای تعجب دارد که مسائل اخیر در کشور ما حتی حرف و حدیث هم ایجاد نکرده است به گونه ای که این تردید به وجود می آید که فعالیت سیستم سیاسی رسانه ای کشور ما دچار نقص و مشکل باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخست وزیر سابق فرانسه اولاند را به باد انتقاد گرفت

نخست وزیر سابق فرانسه اولاند را به باد انتقاد گرفت