مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1395 ساعت 07:552016-10-25سياسي

نامه فرمانداری به شهرداری درباره پاساژ علاءالدین


معاون سیاسی انتظامی فرمانداری تهران از ارسال دو نامه ازسوی فرمانداری و شورای شهر به شهرداری تهران درباره تخریب پاساژ علاءالدین خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اصغر ناصربخت از ارسال نامه ای توسط رییس شورای شهر تهران به شهردار تهران در خصوص ارائه طرح اجرایی شهرداری تهران در رفع تخلف پاساژ طبقه هفتم علاءالدین خبر داد و افزود: در چند روز گذشته اظهارات متفاوتی از سمت اعضای شورای اسلامی شهر تهران در خصوص نامه فرمانداری به رییس شورای شهر تهران منتشر شد.

وی تاکید کرد: در حالی نامه فرمانداری منتشر شد که این کار تخلف محسوب می شود اما موضع فرمانداری تهران در مقابل همه این اظهارنظرات صبر و شکیبایی بود.

برخی از اعضای محترم این نامه را مجهول الهویه، نماد تخلف در شهر تهران و یا عذرخواهی فرمانداری خواندند.

اظهارنظرهایی که به درد کسانی می خورد که در وقت انتخابات قصد مطرح کردن خود را دارند اما به تبعیت از دولت یازدهم که اهل جار و جنجال نیست ما نیز در مقابل همه این اظهارنظرها صبر و شکیبایی داشتیم.

وی بااشاره نامه نگاری چمران به قالیباف درباره پاساژ علاالدین، ادامه داد: رونوشت این نامه به فرمانداری نیز ارسال شده که نشان می دهد ایشان پذیرفته اند که برای اجرای این حکم در خیابان پرتردد جمهوری اسلامی نیازمند تدابیر و تمهیدات خاص است و نمی شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه فرمانداری به شهرداری درباره پاساژ علاءالدین

نامه فرمانداری به شهرداری درباره پاساژ علاءالدین