مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1395 ساعت 13:562016-10-25سياسي

مذاکرات با آمریکا در هیچ دوره ای برای ایران منفعتی نداشت


مدیر بنیاد تبیین اندیشه های امام خمینی در دانشگاه ها از کنار تاریخ گذشتن را فریب کاری دانست و گفت: برای قرارداد الجزایر امام(ره) چهار شرط گذاشتند؛ - اما هیچکدام انجام نشد و در طول تاریخ کسانی از جمله بنی صدر، بازرگان و غیره بودند که می گفتند ما می فهمیم ولی آقا نمی فهمد و نتیجه اش را هم دیدیم.

اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدعلی الفت پور، مدیر بنیاد تبیین اندیشه های امام خمینی در دانشگاه ها در جمع دانشجویان بسیجی دوره تربیت عمار انقلاب اسلامی در رابطه با چرایی واقعه سال 88 بیان کرد: در سال 88 برنامه ریزی شده بود تا چیزی شبیه انقلاب مخملی رخ دهد و تا شب واقعه مسئولین هم این اتفاق را پیش بینی نمی کردند، مگر چه چیزهایی گفته نشده است که با یک جرقه این همه جمعیت معترض وارد خیابان می شوند؟ چرا این اتفاق رخ می دهد؟ الفت پور در ادامه گفت: بستر اجتماعی فراهم بوده و همچنان ادامه دارد و اگر بخواهیم ریشه یابی کنیم که چرا این اتفاق افتاده است این است که یک اتفاق از نظرروانی رخ داده که مردم تغییر موضع می دهند.

وی تغییر موضع مردم را عدم روشنگری و فراموش کاری مردم دانست و در ادامه بیان کرد: متاسفانه ما روشنگری نکردیم که چه کسانی در برهه های زمانی چه بازی هایی کردند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکرات با آمریکا در هیچ دوره ای برای ایران منفعتی نداشت

مذاکرات با آمریکا در هیچ دوره ای برای ایران منفعتی نداشت