مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1395 ساعت 14:262016-10-25حوادث

فرمانده انتظامی شهرستان محلات: 30 خرده فروش مواد مخدر در محلات دستگیر شدند


فرمانده انتظامی شهرستان محلات گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با مخلان نظم و امنیت در شهرستان محلات 30 خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

- فرامرز گودرزی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و افزایش ضریب امنیت و ناامن کردن محیط برای مجرمان، طرح پاک سازی مناطق آلوده به جرم در سطح شهرستان اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر 30 نفر از خرده فروشان شهرستان محلات را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان دو کیلو و 220 تریاک و 239 گرم شیشه و هرویین کشف شد.

گودرزی با بیان اینکه مقابله با توزیع کنندگان مواد مخدر از اولویت های کاری مجموعه انتظامی شهرستان محلات است، خاطر نشان کرد: یکی از آسیب های اجتماعی که می تواند زاینده برخی جرایم و آسیب های اجتماعی دیگر باشد، اعتیاد به مواد مخدر و خرید و فروش آن است.

فرمانده انتظامی شهرستان محلات در ادامه خاطر نشان کرد: در اجرای طرح مذکور در این بازه زمانی تعداد 97 دستگاه موتور سیکلت و 57 دستگاه خودرو به علت مزاحمت های خیابانی و آلودگی صوتی روانه پارکینگ شدند.

وی همچنین به دستگیری تعداد 9 نفر به جرم سرقت و کشف 12 فقره سرقت در این بازه اشاره و بیان کرد: دو دستگاه خودرو که از استان تهران مورد سرقت قرار گرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی شهرستان محلات: 30 خرده فروش مواد مخدر در محلات دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان محلات: 30 خرده فروش مواد مخدر در محلات دستگیر شدند