مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1395 ساعت 15:562016-10-25اقتصادي

تلاش نظربایف برای جذب سرمایه عربستان به سمت اهداف اقتصادی


رییس جمهور قزاقستان در دیدار با مدیران بخش های اقتصادی عربستان سعودی گفت: ریاض یکی از شرکای اقتصادی اصلی قزاقستان در خاورمیانه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ، نورسلطان نظربایف رییس جمهور قزاقستان در چارچوب سفر رسمی خود به عربستان سعودی با مدیران محافل تجاری، از فعالان حوزه اقتصادی این کشور برای مشارکت در سرمایه گذاری در اقتصاد قزاقستان دعوت کرد.

وی با اشاره به حجم تبادل کالا بین 2 کشور در سال 2015 به میزان 16.

3 میلیون دلار، اظهار داشت: در حال حاضر در قزاقستان 17 شرکت با همکاری طرف سعودی فعالیت دارد و به دنبال افزایش حجم تبادل کالا فیمابین 2 کشور است.

نظربایف گفت: عربستان سعودی و قزاقستان می توانند به طور موفق در حوزه‎هایی مانند معدن، تولید فلزات، پتروشیمی، کشاورزی، امور مالی، بانکداری اسلامی، صنعت هسته ای و مواردی از این قبیل همکاری داشته باشند.

رییس جمهور قزاقستان با دعوت از سرمایه گذاران سعودی در حوزه صنعت و نوآوری قزاقستان، اضافه کرد: آستانه برای ارائه حمایت همه جانبه از سرمایه گذاران آمادگی کامل دارد و به طور مثال، سرمایه گذار در طی 10 سال اول می تواند مالیات افزون بر درآمد شرکت را نپردازد و در طی 8 سال نخست نیز مالیات بر دارایی خود را پرداخت نکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش نظربایف برای جذب سرمایه عربستان به سمت اهداف اقتصادی

تلاش نظربایف برای جذب سرمایه عربستان به سمت اهداف اقتصادی