مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1395 ساعت 16:562016-10-25بين الملل

گنده گویی سعودی ها علیه ایران ادامه دارد


مستشار نماینده دائمی عربستان در سازمان ملل، با سخنرانی در نیویورک ایران را به حمایت از گروه های تروریستی متهم کرد.

- سعد بن عبدالله السعد دیپلمات سعودی و مستشار نمایندگی دائمی عربستان در سازمان ملل روز دوشنبه (دیروز) در برابر یکی از کمیته های فرعی مربوط به تجارت و فروش سلاح های متعارف در جریان فعالیت های مجمع عمومی سازمان ملل، سخنرانی کرد.

خبرگزاری واس ، عربستان گزارش داد که نماینده عربستان در سازمان ملل مدعی شده که کشورش از پیامدهای جنگ خلیج فارس آسیب زیادی دیده که یکی از آنها قاچاق سلاح از مرزهای جنوبی عربستان به خاک این کشور بوده است.

وی مدعی شده از این سلاح ها و تجهیزات نظامی برای اجرای عملیات تروریستی در خاک عربستان با هدف برهم زدن امنیت این کشور استفاده شده است که ریاض ضمن شناسایی و کشف آنها، اقدام به منهدم کردن آن کرده است.

عربستان مدعی شده که در طول این سال ها گروه های تروریستی که آنها را وابسته به ایران می داند بازداشت کرده که اقدام به قاچاق سلاح و مواد منفجره به عربستان، بحرین و کویت کرده بودند.

السعد در ادامه ادعاهای خود علیه ایران گفت: ایران با تسلیح گروه های مذهبی و تروریست، جنگ های مذهبی را در منطقه گسترش می دهد و این مسأ له نشان دهنده رویکرد ایران در انتشار ویرانی و تقویت طائفه گرایی در منطقه است که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گنده گویی سعودی ها علیه ایران ادامه دارد

گنده گویی سعودی ها علیه ایران ادامه دارد