مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1395 ساعت 09:462016-10-27ورزشي

سرپرست هیأت انجمن های ورزشی گیلان خبر داد برگزاری مسابقه طناب کشی در گیلان


سرپرست هیأت انجمن های ورزشی گیلان از برگزاری مسابقه طناب کشی استانی خبر داد و گفت: به زودی تورنمنت اداره ها در رشته طناب کشی در گیلان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از بندرانزلی، حجت رحمت خواه صبح امروز در جمع رؤسای کمیته و هیأت های شهرستانی انجمن های ورزشی گیلان در فاز تجارت و گردشگری منطقه آزاد انزلی نایب قهرمانی تیم ملی سپک تاکرا جمهوری اسلامی ایران در سی و یکمین دوره مسابقات سپک تاکرا قهرمانی جهان را تبریک گفت.

وی اظهار کرد: پیام شیرعلی و امیر خانی به ترتیب سرمربی تیم ملی بزرگسالان و بازیکن تیم ملی بزرگسالان مردان و محبوبه تجدد و محدثه تقی زاده به عنوان مربی تیم ملی و بازیکن تیم ملی بانوان نماینده گیلان در این مسابقات حضور یافتند و عملکرد مناسبی را از خود به نمایش گذاشتند و موجب ارتقای جایگاه سپک تاکرا ایران در جهان شدند.

سرپرست هیأت انجمن های ورزشی گیلان وظیفه اصلی هیأت را ساماندهی و هماهنگی انجمن های ورزشی دانست و افزود: با فدراسیون مکاتبه کردیم که به ما تقویم ورزشی دهند و تلاش داریم بین کمیته ها و اعضای آنها برای پیشبرد اهداف تعامل ایجاد کنیم.

وی با اشاره به گسترش کمی و کیفی رشته های ورزشی خاطرنشان کرد: جوانان مستعدی در استان، مدارس و دانشگاه حضور دارند و باید از این ظرفیت بهره ببریم و با برگزاری کلاس های آموز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست هیأت انجمن های ورزشی گیلان خبر داد برگزاری مسابقه طناب کشی در گیلان

سرپرست هیأت انجمن های ورزشی گیلان خبر داد برگزاری مسابقه طناب کشی در گیلان