مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1395 ساعت 14:512016-10-27سياسي

با حضور مسؤولان ساختمان اتاق اصناف رفسنجان بهره برداری شد


ساختمان جدید اتاق اصناف شهرستان رفسنجان بهره برداری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از رفسنجان، محمدحسین جلالی رییس اتاق اصناف رفسنجان پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح اتاق اصناف این شهرستان که با حضور مسؤولان انجام شد، اظهار داشت: اصناف این شهر چهره های ماندگاری هستند که این اتاق به همت آنها ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه اصناف باید در جایگاه واقعی خود در جامعه دیده شوند و تأثیرگذار باشند تصریح کرد: در اتاق اصناف ایران این رویکرد وجود داشت که در تمام کمیسیون های مجلس نماینده اتاق اصناف باید حضور داشته باشد و مصوباتی که تصویب می شود نظر اصناف نیز گرفته شود و در حال حاضر نماینده اصناف در کمیسیون های مجلس وجود دارد.

این مسؤول ادامه داد: در حال حاضر که مصوبات را می بینیم اثرات خوب حضور نمایندگان اصناف در کمیسیون های مجلس را شاهد هستیم.

جلالی با تاکید بر اینکه در رفسنجان هم با همین رویکرد پیش رفته ایم که اصناف در جایگاهی که لیاقتش را دارند، برسند، اصناف در صحنه های انقلاب نقش پررنگی داشتند خاطر نشان کرد: باید در تصمیم گیری ها و جاهای حساس در شهرستان اصناف حضور داشته باشند و دارای تشکل بسیار قوی شویم.

وی یادآور شد: اتحادیه های صنفی رفسنجان برای خدمت رسانی به مجموعه صنفی این شهرستان باید جایی متمرکز داشته باشند که تصمیم گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حضور مسؤولان ساختمان اتاق اصناف رفسنجان بهره برداری شد

با حضور مسؤولان ساختمان اتاق اصناف رفسنجان بهره برداری شد