مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1395 ساعت 18:052016-10-27اقتصادي

افزایش زایمان طبیعی با انجام زایمان به روش تنس + فیلم


اجرای زایمان بی درد به روش تنس در بیمارستان شهید رحیمی بیرجند، تعداد زایمانهای طبیعی را در این بیمارستان در دو ماه گذشته افزایش داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما" مرکز خراسان جنوبی، رییس بیمارستان شهید رحیمی بیرجند با بیان اینکه این روش برای اولین بار در خراسان جنوبی اجرا شده است گفت : از 367 مادر باردار مراجعه کننده در شهریور و مهر امسال به این بیمارستان ، 242 نفر، زایمان طبیعی کردند که از این تعداد 84 نفر روش تنس را انتخاب کردند.

امیرشاهی با بیان اینکه برای خرید دستگاه تنس 15 میلیون تومان هزینه شده است گفت: دومین دستگاه تنس ( TENS) برای بیمارستان شهید رحیمی بیرجند به علت استقبال مادران، بزودی خریداری می شود.

درمرداد امسال که این روش نبود 247 مادر به بیمارستان شهید رحیمی بیرجند برای زایمان مراجعه که 141 نفر به صورت طبیعی و 106 نفر سزارین کردند.

رییس بیمارستان شهید رحیمی بیرجند افزود: این درحالیست که درشهریوراز 197 بیمار مراجعه کننده ، 126 نفر زایمان طبیعی داشتند که از این تعداد، 36 نفر از این روش استفاده کردند.

امیرشاهی گفت: در مهر نیز 170 زایمان در این بیمارستان انجام شده که از این تعداد 113 نفر زایمان طبیعی داشتند که 48 نفر از آنها از روش تنس استفاده کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش زایمان طبیعی با انجام زایمان به روش تنس + فیلم

افزایش زایمان طبیعی با انجام زایمان به روش تنس + فیلم