مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1395 ساعت 16:162016-10-28سياسي

امام جمعه مالخلیفه: نمایندگان در خصوص وزیر پیشنهادی ارشاد دقت کنند


وزیر پیشنهادی جدید که علنی مصاحبه و از فتنه دفاع می کند خطرش از وزیر قبلی بیشتر است و نمایندگان مردم در مجلس باید حساسیت زیادی داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شهرکرد حجت الاسلام والمسلمین سید محمد بخشایش پور در خطبه های نماز جمعه مالخلیفه که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی، اظهار کرد: در موضوع پدافند فرهنگی و مقابله با ناهنجاری های فرهنگی و مبارزه با بی حجابی‎ها و مدپرستی ها همه برادران و خواهران مامور به اطاعت از قرآن هستند.

امام جمعه مالخلیفه ادامه داد: این پدافند باید توسط همه مردم و علی الخصوص مسئولان فرهنگی که بیت المال به دست آنان سپرده شده است صورت گیرد و باید این منابع در استخدام ترویج فرهنگ قرآنی قرار گیرند.

وی افزود: یکی از مهم ترین منصب های مروج دین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، تصریح کرد: این برای مردم خیلی ناگوار بود که آقای وزیر ارشاد سابق در دوره اول مسئولیتش می گفت به مقام معظم رهبری گفته ام دغدغه های فرهنگی شما را هیچ وزیر ارشادی نتوانسته حل کند و من هم این قدرت را ندارم.

وی ادامه داد: روز اول رییس جمهور شعارش این بود که من آمده ام به رهبر کمک کنم و جریان مدیریت اجرایی کشور را در خط تحقق مطالبات رهبری سوق دهم، ولی مردم قضاوت کنند در امر فرهنگ، در مسئله اقتصاد مقاومتی چند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه مالخلیفه: نمایندگان در خصوص وزیر پیشنهادی ارشاد دقت کنند

امام جمعه مالخلیفه: نمایندگان در خصوص وزیر پیشنهادی ارشاد دقت کنند