مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1395 ساعت 12:252016-10-29ورزشي

گمانه زنی درمورد رای فراکسیون امید به وزرای پیشنهادی


یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به شانس رای آوری وزاری پیشنهادی ارشاد، ورزش و آموزش و پرورش گفت که احتمالا نظر نهایی فراکسیون امید رای مثبت به هر سه گزینه باشد.

- محمد جواد فتحی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: من فکر می کنم فضای این مجلس با مجلس قبل خیلی متفاوت است و تغییراتی که مردم به دنبال آن بودند، در مجلس دهم تا حدی تحقق پیدا کرده است.

اینها نمایندگان مجلس نهم نیستند.

البته افرادی هستند که با هر سه وزیر پیشنهادی مخالفت می کنند ولی من فکر می کنم تعدادشان چندان قابل توجه نباشد که بتوانند مانع رای آوردن این سه نفر شوند.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: در مورد معرفی سه گزینه پیشنهادی دولت این گله واقعا وجود داشت که چرا قبل از انتخاب این افراد، رییس جمهور با مجلس مشاوره و رایزنی نداشت اما طبق قانون اساسی این جزو وظایف و اختیارات رییس جمهور است که وزرای پیشنهادی خود را به مجلس معرفی کند.

اگرچه معمولا رییس جمهور سعی می کند با رایزنی در مورد وزرای پیشنهادی رای آوری آنها را تضمین کند اما این بار این اتفاق نیفتاد.

فتحی با اشاره به تعیین سه کمیته در فراکسیون امید برای ارزیابی سه وزیر پیشنهادی خاطر نشان کرد: من فکر می کنم نظر نهایی فراکسیون به این جا ختم می شود که به هر سه نفر رای مثبت بدهند و به نوعی دولت را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گمانه زنی درمورد رای فراکسیون امید به وزرای پیشنهادی

گمانه زنی درمورد رای فراکسیون امید به وزرای پیشنهادی