مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1395 ساعت 16:012016-10-29سياسي

طی مراسمی بخش های توسعه ای دانشکده دندانپزشکی اراک افتتاح شد


طی مراسمی با حضور جمعی از مسؤولان بهداشت و درمان استان مرکزی بخش درمانی اطفال و بخش های توسعه ای دانشکده دندانپزشکی اراک مورد بهره برداری قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اراک، ظهر امروز در مراسمی با حضور غلامرضا فتح آبادی مدیرکل امور اجتماعی استانداری مرکزی، حسن طاهراحمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک و جمعی از مسؤولان حوزه بهداشت و درمان استان مرکزی بخش درمانی اطفال و بخش های توسعه ای دانشکده دندانپزشکی اراک افتتاح شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در این مراسم گفت: یکی از اولویت های اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید در شرایط فعلی ساماندهی بحث درمان و سلامت است که در این راستا قدم های خوبی برداشته شده است.

حسن طاهراحمدی افزود: تمام سعی و تلاش دولت بر این است که بیماران بدون د غدغه مسائل درمانی خود را پیگیری کرده و در امر درمان با مشکلی مواجه نشوند.

وی تصریح کرد: قبل از اجرای طرح سلامت مردم هزینه های هنگفتی بابت درمان پرداخت می کردند که خوشبختانه با اجرای این طرح بخش قابل توجهی از این هزینه ها کاهش یافت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک ادامه داد: با اجرای این طرح هیچ بیماری برای خرید تجهیزات پزشکی و انجام آزمایش به خارج از بیمارستان ها ارجاع داده نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طی مراسمی بخش های توسعه ای دانشکده دندانپزشکی اراک افتتاح شد

طی مراسمی بخش های توسعه ای دانشکده دندانپزشکی اراک افتتاح شد