مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1395 ساعت 17:002016-10-29سياسي

ایرانگردی گران تر از جهانگردی شده است


رییس مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان معتقد است تخصیص یارانه سفر می تواند مشوق خوبی برای قشری باشد که به طور هدفمند گردشگری می کنند.

- محمد نعیم امینی فرد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه تخصیص یارانه سفر می تواند مشوق خوبی برای قشری باشد که به طور هدفمند گردشگری می کنند، گفت: طبقه متوسط اجتماعی کشور که نوعا گردشگری هدفمند فرهنگی را دنبال می کنند، معمولا با معضلات اقتصادی روبرو هستند و تخصیص یارانه سفر به این قشر می تواند در سبد خانوار تعریف شود.

نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، دلگان و فنوج در مجلس شورای اسلامی افزود: متاسفانه در سالیان اخیر با معضلی روبرو شده ایم که ایرانگردی از نظر هزینه اقتصادی گرانتر از جهانگردی درآمده است که سازمان میراث فرهنگی و گردشگری باید ایرانگردی مطمئن، با صرفه و ایمن را بتواند پیش بینی کند.

وی با بیان اینکه در اقصی نقاط ایران اسلامی جاذبه های گردشگری بسیاری وجود دارد گفت: بسیاری از افراد از همه جاذبه های گردشگری کشور خبر ندارند مثل استان سیستان و بلوچستان که مقصد گردشگری ناشناخته ها در سال 96 نامگذاری شده است.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در مورد اولویت ها در گردشگری با تاکید بر اینکه بایستی تعاریف مشخصی برای ایرانگردی و جهانگردی داشته باشیم، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایرانگردی گران تر از جهانگردی شده است

ایرانگردی گران تر از جهانگردی شده است