مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1395 ساعت 17:002016-10-29سياسي

هشدار نسبت به ادغام بخش درمان تامین اجتماعی در وزارت بهداشت


نایب رییس فراکسیون کارگری مجلس با هشدار نسبت به ادغام بخش درمان تامین اجتماعی در وزارت بهداشت، گفت: وزارت بهداشت در تمامی عرصه ها به قشر کارگر ظلم کرده است.

- نادر قاضی پور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه مراکز درمانی تامین اجتماعی جزو اموال کارگران محسوب می شود از پیشنهاد ادغام بخش درمان تامین اجتماعی در وزارت بهداشت انتقاد کرد و افزود: وزارت بهداشت در گذشته هم بابت طلب خود 18 بیمارستان تامین اجتماعی را تحت تملک خود درآورد در حال حاضر هم چون با کمبود بودجه مواجه شده است پیشنهادی را برای تجمیع بخش درمان سازمان تامین اجتماعی و انتقال به وزارت بهداشت ارائه کرده اند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزارت بهداشت در اقدامی نامناسب تعرفه های پزشکان متخصص را به میران قابل توجهی افزایش داده است، تصریح کرد: این کار باعث شد تامین اجتماعی 8 هزار میلیارد اضافه برحقوقی که پیش بینی کرده بود برای بهداشت و درمان هزینه کند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با هشدار نسبت به ادغام بخش درمان تامین اجتماعی در وزارت بهداشت، گفت: وزارت بهداشت در تمامی عرصه ها به قشر کارگر ظلم کرده و هیچ وقت حامی آنها نبوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار نسبت به ادغام بخش درمان تامین اجتماعی در وزارت بهداشت

هشدار نسبت به ادغام بخش درمان تامین اجتماعی در وزارت بهداشت