مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1395 ساعت 10:212016-10-30سياسي

همزمان با دهه ریاضیات صورت می گیرد برگزاری مراسم گرامیداشت دهه ریاضیات در قزوین


همزمان با فرارسیدن دهه ریاضیات مراسم گرامیداشت این دهه در استان قزوین برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قزوین، همزمان با فرارسیدن دهه ریاضیات مراسم گرامیداشت این دهه در استان قزوین برگزار می شود.

ابوالحسن نایینی رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی استان قزوین در گفت وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: با توجه به اینکه از یکم آبان ماه تا دهم آبان هر سال به عنوان دهه ریاضیات نامگذاری شده در همین زمینه مراسم گرامیداشت دهه ریاضیات در این دانشگاه برگزار می شود.

وی عنوان کرد: مراسم گرامیداشت دهه ریاضیات روز دوشنبه دهم آبان ماه سال جاری ساعت 9 صبح در تالار اجتماعات دانشکده علوم پایه دانشگاه بین المللی امام خمینی استان قزوین برگزار می شود.

رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی استان قزوین افزود: در این مراسم استادان برجسته ریاضی در زمینه علم ریاضی و اهمیت آن سخنرانی می کنند.

* برگزاری همایش حجاب محدودیت یا مصونیت در قزوین نایینی تصریح کرد: همایش حجاب محدودیت یا مصونیت در قالب ما می گیم حجاب، شما بگین محدودیت یا مصونیت در دانشگاه بین المللی امام خمینی استان قزوین برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: مراسم حجاب محدودیت یا مصونیت روز سه شنبه یازدهم آبان ماه جاری از ساعت 10 صبح تا 12 در سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم انسانی دانشگاه بین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همزمان با دهه ریاضیات صورت می گیرد برگزاری مراسم گرامیداشت دهه ریاضیات در قزوین

همزمان با دهه ریاضیات صورت می گیرد برگزاری مراسم گرامیداشت دهه ریاضیات در قزوین