مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1395 ساعت 08:102016-10-31حوادث

ماجرای قتل «مستر»


جوان 33 ساله ای که با همکاری یکی از دوستان سابقه دارش، مرد 65 ساله معروف به مستر را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود پس از مرگ متهم به قتل، به بازسازی صحنه جنایت در حضور قاضی ویژه قتل عمد پرداخت و جزییات چگونگی قتل مستر را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، ساعت 19 بیستم تیر سال گذشته، مرد 65 ساله ای در خیابان چمن مشهد، از خودروی شاسی بلند لیفان پیاده شد تا به منزل خواهرش برود.

در همین لحظه بود که 2 جوان موتورسوار نقابدار به او نزدیک شدند.

یکی از موتورسواران درحالی که برق تیغه چاقویش می درخشید از موتورسیکلت پیاده شد و فریاد زد: مستر! مستر! به محض این که مرد 65 ساله به سوی صدا برگشت ناگهان تیغه چاقو بر بدنش فرود آمد و خون آلود نقش بر زمین شد.

موتورسواران نقابدار نیز بلافاصله از محل گریختند.

بدین ترتیب پیرمرد مجروح که نفس های آخر را می کشید دقایقی بعد به بیمارستان امدادی مشهد منتقل شد، اما تلاش پزشکان برای نجات جان وی به ثمر نرسید و مرد لیفان سوار که مدتی قبل از آلمان به ایران بازگشته بود، جان خود را بر اثر عوارض ناشی از اصابت ضربات چاقو از دست داد.

این گونه بود که با حضور قاضی علی اکبر احمدی نژاد (قاضی ویژه قتل عمد) در محل وقوع حادثه و مرکز درمانی، تحقیقات قضایی برای شناسایی و دستگیری جانیان موتورسوار آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای قتل «مستر»

ماجرای قتل «مستر»