مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1395 ساعت 14:402016-10-31سياسي

فرماندار شهرستان ری: اولویت اصلی ما حفظ سلامت مردم است


فرماندار شهرستان ری در بازدید از مسدود شدن ورود آبهای آلوده به اراضی کشاورزی و تصفیه خانه جنوب تهران گفت: اولویت اصلی ما حفظ سلامت مردم است.

- ، هدایت الله جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار شهرستان ری و محسن علیجانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی طی بازدید از تصفیه خانه جنوب تهران در جمع کشاورزان حضور یافته و با آنها گفتگو کردند.

جمالی پور در حاشیه این بازدید ، با بیان اینکه اولویت اصلی ما حفظ سلامت مردم است، اظهار داشت: محصولاتی که با آبهای آلوده تولید می شود سلامت مردم را در معرض خطر قرار می دهد لذا از ورود آبهای آلوده به این اراضی جلوگیری می شود.

وی افزود: شهرستان ری در محاصره بسیاری از معضلات تهران قرار دارد و فاضلاب های تهران به سمت جنوب پایتخت سرریز می شود و شبکه بهداشت و آب منطقه طبق آزمایش های انجام گرفته آلوده بودن این آبها را تایید کرده اند.

فرماندار شهرستان ری با بیان اینکه کشاورزان باید به قانون پایبند باشند، تصریح کرد: کشاورزانی که دارای حق آبه برای آبیاری زمینهای کشاورزی هستند، طبق پیش بینی ها تدابیری اتخاذ شده که حقشان ضایع نشود و رفع مشکلاتشان در اولویت قرار دارد.

جمالی پور ادامه داد: کشاورزان باید بدانند این محصولات، مورد مصرف هموطنان، اطرافیان و خودشان است و خطراتی که وجود دارد متوجه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار شهرستان ری: اولویت اصلی ما حفظ سلامت مردم است

فرماندار شهرستان ری: اولویت اصلی ما حفظ سلامت مردم است