مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1395 ساعت 11:152016-11-01اقتصادي

توضیح رییس جمهور در مورد صندوق ذخیره فرهنگیان کامل نبود


برنامه های آقای دانش آشتیانی در شان و جایگاه فرهنگیان و وزارت آموزش و پرورش نیست و این برنامه ها در زمان 9 ماهه نمی گنجد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، اسدالله عباسی که به عنوان مخالف دوم وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش سخن می گفت افزود: سوالم از آقای روحانی این بود که چرا باز هم طبق معمول همواره مشکلات کشور را به گردن دولت قبل می گذارید؟ وی گفت: آقای رییس جمهور درباره مسائل مربوط به صندوق ذخیره فرهنگیان، توضیحشان کامل نبوده است، ما هم نمی گوییم اختلاس، ما می گوییم هشت هزار میلیارد دلار در این صندوق از پول اموال بیت المال و از پول فرهنگیانی که به سختی مشغول خدمت هستند به کجا رفته است و چه کسانی مطالبات را پرداخت نکرده و عدم اعلام وصول از سوی چه کسانی است؟عباسی با بیان اینکه حتما کمیته تحقیق و تفحص شفاف سازی خواهد کرد گفت: کمیسیون آموزش و تحقیقات و نمایندگان مجلس، موضوع صندوق ذخیره فرهنگیان را پیگیری خواهند کرد.

نماینده مردم رودسر و املش افزود: انتظار داشتیم که رییس جمهور در باره حقوق های نجومی هم توضیح بدهند که نداده اند که باید گفت مشکل اصلی مردم ما، مشکلات اقتصادی است و نه وزارتخانه های غیرموثر در مشکلات مردم، انتظار این بود که دولت محترم با همه تیم خود به کمک دکتر فانی می آمد و همین چهار هزار میلیارد را همان موقع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح رییس جمهور در مورد صندوق ذخیره فرهنگیان کامل نبود

توضیح رییس جمهور در مورد صندوق ذخیره فرهنگیان کامل نبود