مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1395 ساعت 15:062016-11-01ورزشي

مدارکی وجود دارد که اثبات کننده ادعاهای صالحی امیری است


نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی گفت: پنج یا شش شبهه درباره وزیر پیشنهادی ارشاد مطرح شده است که در رابطه با آن مدارکی به دست آمده که ادعاهای آقای صالحی امیری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد آشوری تازیانی نماینده مردم بندرعباس در جلسه علنی امروز مجلس و در موافقت با گزینه پیشنهادی رییس جمهور برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اظهار داشت: باید در چارچوب حق، عدالت و انصاف صحبت کنیم.

وی با اشاره به شبهاتی که درباره صالحی امیری مطرح می شود، گفت: در مجلس قبل که ایشان نامزد وزارت ورزش و جوانان بود، در رابطه با شبهاتی که مطرح شده بود، به همراه آقای دکتر نادران و برخی دوستان، جلسات چندجانبه برگزار کردیم.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر قرار باشد در نوع نگاه ما ذره ای ظلم وجود داشته باشد، همه مسئولیم.

آشوری عنوان کرد: پنج یا شش شبهه درباره ایشان مطرح شده بود که در رابطه با آنها مدارکی به دست آمده که اثبات کننده ادعاهای آقای صالحی امیری است.

وی تصریح کرد: در کنار نامه های دیگری که علیه ایشان مطرح شده، نامه دیگری هم است که اگر مطرح نشود، ظلم در حق آقای صالحی امیری است.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی اشاره ای به محتوای این نامه نکرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارکی وجود دارد که اثبات کننده ادعاهای صالحی امیری است

مدارکی وجود دارد که اثبات کننده ادعاهای صالحی امیری است