مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1395 ساعت 23:262016-11-01سياسي

برخی مسؤولان از آمریکا، سوئد و ... امان‎نامه دارند


فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه منحرفان به دنبال تعمیم انحراف خود در جامعه هستند؛ گفت: برخی فقط سنگ سازمان ملل را به سینه می زنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو"، سردار سعید قاسمی امشب در برنامه صداقت آمریکایی با بیان اینکه همدانی ها همواره در طول انقلاب، در صف اول مقاومت و حفظ اهداف انقلاب اسلامی بودند، اظهار کرد: برخی ادعا می کنند که امروز مردم دیگر برای نظام فداکاری نمی کنند اما روزانه صدها نفر خواهان اعزام به سوریه و دفاع از حرم حضرت زینب(س) هستند.

وی با بیان اینکه منافقین 17 هزار نفر از مردم و بزرگان کشور را شهید کردند، افزود: دانشگاه شریف نام مریم رجوی سرکرده منافقین را به عنوان فارغ التحصیل چاپ می کند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه اگر غفلت کنیم، بعد از بتون بر روی تأسیسات هسته‎ای، برنامه آسفالت هم ممکن است انجام شود، ادامه داد: باید هوشیار باشیم.

سردار قاسمی در ادامه سخنانش با بیان اینکه حق وتوی سازمان ملل از قانون جنگل بدتر است، خاطرنشان کرد: امروز برخی سنگ سازمان ملل را به سینه می زنند و فرش ابریشم ریزبافت هدیه می دهند.

وی با بیان اینکه آمریکا، انگلیس، فرانسه و رژیم آل سعود و بقیه حدود 38 مدل از دشمنان انقلاب اسلامی هستند، گفت: برخی از این دشمنان مانند منافقین را کنار زدیم، اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی مسؤولان از آمریکا، سوئد و ... امان‎نامه دارند

برخی مسؤولان از آمریکا، سوئد و ... امان‎نامه دارند