مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1395 ساعت 13:362016-11-02ورزشي

اسامی کمانداران اعزامی به جام جهانی مراکش اعلام شد


از سوی کمیته فنی فدراسیون تیروکمان، اسامی کمانداران دعوت شده به اردوی آمادگی رشته های ریکرو و کامپوند برای اعزام به جام جهانی مراکش اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، از سوی فدراسیون تیروکمان، اسامی کمانداران دعوت شده به اردوی آمادگی رشته های ریکرو و کامپوند در رده سنی جوانان، نوجوانان و بزرگسالان برای اعزام به مرحله اول جام جهانی در مراکش اعلام شد.

این نفرات از 15 آبان تا یکم آذر در جزیره قشم به تمرین می پردازند و چهارم آذر برای شرکت در مسابقات جام جهانی راهی مراکش خواهند شد.

نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی عبارتند از: کامپوند بزرگسالان مردان: اسماعیل عبادی (قزوین)، امید طاهری (اصفهان)، امیر کاظم پور (یزد) و مجید کیانزاد (اصفهان) ریکرو بزرگسالان مردان: صادق اشرفی (آذربایجان شرقی)، امین پیرعلی (اصفهان) و مهرداد نور محمدی (اصفهان) کامپوند بزرگسالان بانوان: عالمه سادات هاشم پور (اصفهان)، افسانه شفیعی (اصفهان) و فرشته قربانی (زنجان) ریکرو جوانان و نوجوانان دختر: سوگند رحمانی (کیش)، فاطمه سادات میر شفیعی (کیش)، حنانه عظیمی نیا (قزوین)، مطهره پوربرقی (تهران)، مبینا فلاح ( یزد)، پریسا روحانیان ( تهران) و مریم کرمی نژاد ( کرمان) ریکرو جوانان و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسامی کمانداران اعزامی به جام جهانی مراکش اعلام شد

اسامی کمانداران اعزامی به جام جهانی مراکش اعلام شد