مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1395 ساعت 14:112016-11-02بين الملل

سارکوزی: اولاند درباره افشای اطلاعات محرمانه دفاعی فرانسه پاسخگو باشد


نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری 2017 فرانسه طی اظهاراتی ضمن انتقاد از رییس جمهور این کشور به دلیل افشای اطلاعات محرمانه دفاعی فرانسه در گفت وگو با روزنامه نگاران، - خواستار پاسخگویی وی به اقدام مجرمانه خود شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، رهبر حزب جمهوری خواه فرانسه و نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2017 این کشور امروز چهارشنبه طی اظهاراتی خواستار پاسخگویی رییس جمهور فرانسه در خصوص افشای اسناد محرمانه دفاعی کشور در کتاب رییس جمهور نباید اینگونه سخن بگوید که دو تن از روزنامه نگاران روزنامه لوموند آن را بر اساس 61 گفتگوی خود با اولاند در دوران ریاست جمهوری اش نوشته اند شد.

نیکلا سارکوزی امروز طی اظهاراتی در گفت وگو با شبکه فرانس اینفو اعلام کرد: فرانسوآ اولاند که در کتاب رییس جمهور نباید اینگونه سخن بگوید اقدام به افشای آشکار اطلاعات محرمانه دفاعی فرانسه درباره تدارک حملات فرانسه به سوریه طی تابستان سال 2013 موسوم به عملیات هومو (Homo) کرده، باید در این خصوص پاسخگو باشد.

وی افزود: من با اظهارات اخیر فرانسوآ فیون نخست وزیر سابق فرانسه که فرانسوآ اولاند را به دلیل افشاگری هایش فردی فاقد صلاحیت خوانده بود به طور 100 درصد مواقفق هستم و مطمئن هستم که وی باید امروز یا فردا درباره این اقدامش پاسخگو باشد چرا که اینگونه اقدام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارکوزی: اولاند درباره افشای اطلاعات محرمانه دفاعی فرانسه پاسخگو باشد

سارکوزی: اولاند درباره افشای اطلاعات محرمانه دفاعی فرانسه پاسخگو باشد