مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1395 ساعت 14:452016-11-02ورزشي

رقابت شاهقلی با نماینده ژاپن


انوشا شاهقلی در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های فیوچرز کویت با تنیسوری از ژاپن مسابقه می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما" و به نقل از فدراسیون تنیس؛ در ادامه رقابت های بین المللی تنیس فیوچرز در کویت، انوشا شاهقلی در راند نخست جدول اصلی به مصاف زیاد سلطان از کویت رفت و موفق شد با برتری 2 بر یک مقابل حریف خود جواز حضور در مرحله بعدی بازیها را بدست آورد.

وی در دومین مسابقه در جدول اصلی بازیها امروز به مصاف نماینده ژاپن می رود و در صورت پیروزی در این مسابقه به جمع 8تنیسور برتر صعود می کند.

همچنین در بخش دو نفره نیز تیم ایران متشکل از حمید رضا نداف و انوشا شاهقلی با نتیجه (3-6 و 2-6) مقابل نمایندگان ازبکستان شکست خوردند و در دیگر رقابت این مرحله امیر حسین بادی از ایران به همراه تنیسوری از کویت با نتیجه (2-6 و 0-6) بازی را به تیمی از کویت و هلند واگذار کردند.

در جدول اصلی مسابقات تنیسورهایی از ازبکستان، کانادا، تاجیکستان، رومانی، ایران، ترکمنستان، هلند، آلمان، مصر ، کویت، سوییس، ژاپن، اسپانیا، نروژ، لبنان، فرانسه، سوئد و اتریش حضور دارند.

تنیسورهای کشورمان برای کسب آمادگی لازم برای حضور در مسابقات گروه 2 آسیا و اقیانوسیه با حضور 3 تنیسور در این رقابت ها شرکت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت شاهقلی با نماینده ژاپن

رقابت شاهقلی با نماینده ژاپن