مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1395 ساعت 21:252016-11-02اقتصادي

معرفی یک شرکت دانش بنیان با صدها اپلیکیشن


موسسه مطهر نت پارس که تحت نام برند MTeamفعالیت می کند، یک موسسه دانش بنیان و فعال در زمینه IT می باشد که تاکنون نرم افزارهای متنوعی را به بازار عرضه کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتیترشهر: موسسه مطهر نت پارس که تحت نام برند MTeamفعالیت می کند، یک موسسه دانش بنیان و فعال در زمینه IT می باشد که تاکنون نرم افزارهای متنوعی را به بازار عرضه کرده است.

این شرکت که به تازگی نامش در بین شرکت های دانش بنیان صنعتی ثبت شده است (که از طریق سامانه http://pub.

daneshbonyan.

ir"/ قابل استعلام می باشد) ، اولین شرکت حوزه IT با فعالیت اختصاصی در زمینه تولید نرم افزارهای موبایل است که توانسته نام خود را در بین 247 شرکت دانش بنیان صنعتی ثبت نماید.

این شرکت ایرانی تا کنون بیش از 400 نرم افزار موبایل فارسی در اپ استور منتشر کرده است و این در حالی است که با جستجوی ایران در اپ استور در حدود 600-700 نرم افزار موبایل فارسی به شما نشان داده می شود.

این حجم عظیم و متنوع از نرم افزار‎های موبایلی منتشر شده در اپ استور که با داشتن استانداردهای بالا سدی بزرگ برای توسعه دهندگان داخلی به حساب می آید، ما را بر آن داشت که از این شرکت اطلاعات بیشتری به دست بیاوریم.

این شرکت با فعالیت در سطوح مختلف تجارت، با سازمان های دولتی، وزارتخانه ها، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، بانک ها، اپراتورها، دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی یک شرکت دانش بنیان با صدها اپلیکیشن

معرفی یک شرکت دانش بنیان با صدها اپلیکیشن