مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1395 ساعت 10:562016-11-03دانش

13 آبان؛ روز بازخوانی بدعهدی های آمریکا برای برخی فریب خوردگان


جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی سیرجان در بیانیه ای به مناسبت 13 آبان اعلام کرد: در این روز با بازخوانی سیاهه بدعهدی ها و دشمنی های آمریکا در قبال برجام، - برای برخی فریب خوردگان غرب در داخل کشور که به ارتباط با آمریکا دل خوش کرده اند، این واقعیت را می رساند که با بدعهدی های مکرر آمریکا امیدشان به یاس تبدیل می شود.

اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی سیرجان در بیانیه ای به مناسبت 13 آبان اعلام کرد: در این روز با بازخوانی سیاهه بدعهدی ها و دشمنی های آمریکا در قبال برجام، برای برخی فریب خوردگان و شیفتگان غرب در داخل کشور که به ارتباط با آمریکا دل خوش کرده اند، این واقعیت را می رساند که با بدعهدی های مکرر آمریکا امیدشان به یاس تبدیل می شود.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: و اما الذین استنکفوا و استکبروا فیعذبهم عذاباً الیماً و لایجدون لهم من دون الله ولیاً و لانصیراً سلام بر روان پاک روح خدا و سلام بر همه روان های خدایی! سلام بر آنان که بیداری را به ما هدیه دادند.

ملت ایران که انقلاب اسلامی خود را بر اساس راهبرد های عاشورای حسینی بنیاد کرده است روز سیزده آبان برایشان مفهومی دو چندان دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 آبان؛ روز بازخوانی بدعهدی های آمریکا برای برخی فریب خوردگان

13 آبان؛ روز بازخوانی بدعهدی های آمریکا برای برخی فریب خوردگان