مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1395 ساعت 11:112016-11-03ورزشي

با کسب سومین پیروزی متوالی صبای قم صدرنشینی لیگ جوانان ایران را حفظ کرد


فوتبالیست های جوان صبای قم با کسب سومین پیروزی متوالی خود در رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه های کشور جایگاه صدرنشینی خود را حفظ کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قم، رقابت 24 تیم حاضر در مرحله گروهی رقابت های فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه های کشور در حالی پیگیری شد که تیم ها در 12 مسابقه حساس هفته سوم تلاش خود را برای به دست آوردن مجوز صعود به مرحله نهایی ادامه دادند.

تیم فوتبال جوانان صبای قم یکی از تیم های حاضر در گروه سوم مرحله مقدماتی مسابقات این فصل محسوب می شود و با تغییراتی که در کادر فنی و بازیکنان خود ایجاد کرده، لیگ امسال را کاملا قوی تر و مطمئن تر از دوره های قبل آغاز کرده و مصصم به کسب مجوز صعود به لیگ برتر است.

فوتبالیست های جوان صبای قم در چهارمین فصل حضور متوالی خود در لیگ دسته اول فوتبال جوانان ایران هستند و با هدایت داوود عاصم آبادی به مصاف حریفان می روند در حالی که در کادر فنی این تیم مدیر تیم اصغر زرگر است و سرمربی تیم را مسعود خسروی، مجید کمیجانی و سیدجواد طباطبایی یاری می کنند و مسوولیت تدارکات نماینده قم نیز بر عهده صفرعلی زنجیرانی قرار گرفته است.

فوتبالیست های جوان صبای قم بعد از شروع بسیار خوب و پرقدرتی که در فصل جدید لیگ دسته اول داشتند و نخستین بازی خارج از خانه خود را با پیروز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با کسب سومین پیروزی متوالی صبای قم صدرنشینی لیگ جوانان ایران را حفظ کرد

با کسب سومین پیروزی متوالی صبای قم صدرنشینی لیگ جوانان ایران را حفظ کرد