مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1395 ساعت 14:412016-11-03سياسي

امام جمعه رودهن: آمریکا به جای ادعای حمایت از ایران به داد کشور خود برسد


آمریکا در حوزه های مختلف اقتصادی و سیاسی ورشکسته شده است و به جای ادعای حمایت از ایران به داد کشور و ملت خود برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شرق استان تهران، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا مدیح ظهر امروز در جمع دانش آموزان رودهن ضمن تبریک یوم الله 13 آبان اظهار کرد: در طول تاریخ یک پیامبر نداریم که با طاغوت همدلی کرده باشد و خداوند فرموده است، پیامبران آمده اند تا مردم را به یگانه پرستی دعوت کنند و با طاغوت مبارزه کنند و مردم را به دوری از طاغوت هدایت کنند.

وی ادامه داد: همه پیامبران پرچم مبارزه با طاغوت را در دست داشتند و پس از پیامبر خاتم(ص)، ائمه(ع) الفبای امامت را مبارزه با طاغوت قرار دادند.

امام جمعه رودهن تصریح کرد: در ماه صفر قرار داریم و هر کس در هرجایی باشد و مانند سالار شهیدان فکر کند، هیچ گاه سمت طاغوت نمی رود و نتیجه می گیریم افرادی که با طاغوتیان و دشمنان هستند، اگر در زمان امام حسین(ع) بودند جزء لشکریان دشمن بودند.

وی افزود: ملت ایران از سرکرده طاغوت در دنیا یعنی آمریکا صدمه های زیادی دیده است و انقلاب اسلامی 25 سال عقب افتاد و جنایت های دیگری شد که همه این کارها زیر سر آمریکا بود و در حال حاضر هم آمریکا همه کار انجام می دهد تا جمهوری اسلامی ایران پیشرفت نکند؛ اما به کوری چشم دشمنان و درایت مقام معظم رهبری ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه رودهن: آمریکا به جای ادعای حمایت از ایران به داد کشور خود برسد

امام جمعه رودهن: آمریکا به جای ادعای حمایت از ایران به داد کشور خود برسد