مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آبان 1395 ساعت 12:402016-11-04سياسي

نمایش اقتدار هزاران بسیجی در بام ایران


رزمایش الی بیت المقدس 5 با حضور هزاران بسیجی از چهارمحال و بختیاری در منطقه عمومی رحمتیه شهرکرد برگزار شد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما"، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: مرحله دوم رزمایش الی بیت المقدس 5 با عنوان عاشقان حسینی صبح امروز با اعلام رمز مقدس "لبیک یا محمدرسول الله" از قرارگاه مرکزی امام هادی علیه السلام سازمان بسیج مستضعفین کشور، در استان چهارمحال و بختیاری همزمان با 13 استان دیگر کشور آغاز شد.

سردار رضا محمدسلیمانی افزود: این رزمایش از روز گذشته با حضور بسیجیان در راهپیمایی استکبار ستیزی به مناسبت 13 آبان آغاز شد و برای نخستین بار در برنامه های بسیج، سه ناحیه مقاومت استان چهارمحال و بختیاری رزم شبانه با تیراندازی اجرا کردند.

وی گفت: 26 گردان بیت المقدس و هشت گردان کوثر با استعداد نیروی بیش از شش هزار نفر، برنامه های پیش بینی شده برای رزمایش عاشقان حسینی را با موفقیت اجرا کردند.

راهپیمایی تاکتیکی و اجرای مراحل پایانی رزمایش الی بیت المقدس 5، بازپس گیری، مقابله با ناآرامی ها، ضد استقرار و پاکسازی منطقه رزمایش با دستور فرماندهان نظامی اجرا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش اقتدار هزاران بسیجی در بام ایران

نمایش اقتدار هزاران بسیجی در بام ایران