مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آبان 1395 ساعت 14:162016-11-04بين الملل

گروگان تسخیر لانه جاسوسی: رفتار ایران با آمریکا پس از برجام هیچ تغییری نکرده است


مجله تایم آمریکا در یادداشتی به قلم یکی از گروگان های آمریکایی لانه جاسوسی در تهران تأکید کرد: رییس جمهور آینده آمریکا، هر کسی که باشد و از هر حزبی، - گروگان تسخیر لانه جاسوسی: رفتار ایران با آمریکا پس از برجام هیچ تغییری نکرده است مجله تایم آمریکا در یادداشتی به قلم یکی از گروگان های آمریکایی لانه جاسوسی در تهران تأکید کرد: رییس جمهور آینده آمریکا، هر کسی که باشد و از هر حزبی، باید رویکردی تند در قبال ایران اتخاذ کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، مجله تایم آمریکا در یادداشتی به قلم بری روزن یکی از گروگان های آمریکایی که در زمان تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران دستگیر شده بودند، تأکید کرد: رییس جمهور آینده آمریکا، هر کسی که باشد و از هر حزبی، باید رویکردی تند در قبال ایران اتخاذ کند .

در ادامه این یادداشت آمده است: پس از گذشت 37 سال از قطع روابط میان آمریکا و ایران، رویکرد تهران در قبال واشنگتن همچنان خصمانه است و مقامات ایران به آمریکا به چشم یک دشمن واقعی می نگرند .

این نشریه آمریکایی درباره حکم زندانی اخیر برای افرادی چون سیامک انصاری که به جرم جاسوسی در ایران بازداشت شده اند، نیز نوشت: این اقدامات پیامی واضح برای آمریکا است به ویژه برای شخصی که رییس جمهور آینده آمریکا می شود مبنی بر اینکه ایران آمادگی دارد تا مرزهای ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروگان تسخیر لانه جاسوسی: رفتار ایران با آمریکا پس از برجام هیچ تغییری نکرده است

گروگان تسخیر لانه جاسوسی: رفتار ایران با آمریکا پس از برجام هیچ تغییری نکرده است