مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آبان 1395 ساعت 16:162016-11-04سياسي

یک مدرس حوزه علمیه قم: مصداق حمایت از دین حمایت از رهبر جامعه اسلامی است


یک مدرس حوزه علمیه قم با بیان اینکه مصداق حمایت از دین حمایت از رهبر جامعه اسلامی است،گفت: بی بصیرتی و حرام خواری کوفیان از عوامل گوش ندادن به ندای اباعبدالله(ع) بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شهرکرد، جواد غلامرضایی بعد از ظهر امروز در اجتماع ملی زائران حسینی اظهار کرد: مصداق حمایت از دین حمایت از رهبر جامعه اسلامی بوده و یکی از پیام های عاشورا حمایت از ولی امر مسلمانان بوده چراکه یاران باوفای امام حسین(ع) بهترین حامیان رهبر زمان خود بودند و بی بصیرتی و حرام خواری کوفیان از عوامل گوش ندادن به ندای اباعبدالله(ع) بود.

این مدرس حوزه علمیه قم بیان کرد: افرادی که در اربعین به سفر کربلا مشرف نمی شوند، باید پیام رسان واقعیت کربلا باشند و شعار امسال اربعین حسینی مصراع دوم رجز حضرت قمربنی هاشم(ع) است.

وی عنوان کرد: یکی از پیام های مهم قیام امام حسین(ع) اهمیت اقامه نماز بود و اباعبدالله(ع) برای اثبات این پیام مهم و اساسی در بحبوحه جنگ در ظهر عاشورا به اقامه نماز پرداختند.

غلامرضایی با تأکید بر اهمیت زندگی با عزت اظهار داشت: امام حسین(ع) زندگی با عزت داشتند و مرگ با عزت را انتخاب کردند.

این مسؤول گفت: هر کس در جامعه حلال خدا را حرام کند باید بر اساس وظیفه با آن مقابله شود و نباید سکوت کرد بلکه باید به موقع به وظیفه دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک مدرس حوزه علمیه قم: مصداق حمایت از دین حمایت از رهبر جامعه اسلامی است

یک مدرس حوزه علمیه قم: مصداق حمایت از دین حمایت از رهبر جامعه اسلامی است