مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1395 ساعت 09:412016-11-05ورزشي

در آستانه اربعین حسینی ویژه برنامه زیر خیمه خورشید در کرمان برگزار می شود


در آستانه اربعین حسینی ویژه برنامه زیر خیمه خورشید در کرمان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از کرمان، حسن محمدی پور دبیر مجموعه فرهنگی روضه العباس(ع) کرمان اظهار داشت: ویژه برنامه زیر خیمه خورشید در کرمان به مناسبت فرا رسیدن ایام اربعین حسینی با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان کرمان و اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان برگزار می شود.

وی تبیین، ترویج و نهادینه سازی فرهنگ عاشورا و مکتب امام حسین(ع) در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جوان را از اصلی ترین اهداف برگزاری این برنامه عنوان کرد.

دبیر مجموعه فرهنگی روضه العباس(ع) کرمان گفت: در ویژه برنامه امسال زیر خیمه خورشید، حجت الاسلام سید حسین آقامیری و حشمت الله قنبری در تبیین و تشریح مسائل دینی و معنوی برای جوانان سخنرانی می کنند.

وی افزود: همچنین مداحان مطرح کشوری از جمله مهدی سلحشور، حسن شالبافان، مجتبی رمضانی، محمدرضا بذری و محمد صمیمی و تعدادی از مداحان استانی در این مراسم به مداحی و مرثیه سرایی می پردازند.

محمدی پور با بیان اینکه ویژه برنامه زیر خیمه خورشید در کرمان از دوشنبه 17 آبان ماه جاری آغاز و تا جمعه 21 آبان ماه به مدت پنج شب ادامه دارد، خاطر نشان کرد: این ویژه برنامه هر شب از ساعت 19 و 30 دقیقه در مهدیه متوسلین به امام زمان(عج) واقع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در آستانه اربعین حسینی ویژه برنامه زیر خیمه خورشید در کرمان برگزار می شود

در آستانه اربعین حسینی ویژه برنامه زیر خیمه خورشید در کرمان برگزار می شود