مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1395 ساعت 10:562016-11-05پزشكي

قائم مقام انجمن اهدای عضو: قلب طلبه اهوازی در تهران شروع به تپیدن کرد


خانواده طلبه جوانی که دیروز در اهواز دچار مرگ مغزی شده بود، در اقدامی انسانی، قلب فرزند خود را اهدا کردند و قلب او در سریع ترین زمان ممکن با هواپیمای جت به تهران منتقل شد.

- امید قبادی در گفت وگو با خبرنگار بهداشت و درمان "، اظهارداشت: خانواده طلبه جوانی که دیروز دچار مرگ مغزی شده بود، در اقدامی انسانی، قلب فرزند خود را اهدا کردند و قلب او در سریعترین زمان ممکن با هواپیمای جت به تهران منتقل شد و به این ترتیب جان بیماری نیازمند در تهران را نجات دادند.

وی گفت: این طلبه 22 ساله روز گذشته به طور خودبه خودی دچار پارگی عروق مغزی شده بود و خانواده این طلبه که همگی روحانی نیز بودند در اقدامی انسان دوستانه، تصمیم گرفتند قلب فرزندشان را اهدا و جان انسانی دیگر را نجات دهند.

قائم مقام انجمن اهدای عضو افزود: با توجه به اینکه اعضایی مثل قلب یا ریه تنها تا شش ساعت می توانند بدون گردش خون باقی بمانند، دست اندرکاران تمام همت خود را به کار بستند و به سریع ترین شکل ممکن، این قلب اهدایی را با یک جت به تهران منتقل کردند و ساعت یک و نیم بامداد روز شنبه، قلب طلبه جوان اهوازی در سینه بیماری نیازمند در بیمارستان شهید رجایی تهران، شروع به تپیدن کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قائم مقام انجمن اهدای عضو: قلب طلبه اهوازی در تهران شروع به تپیدن کرد

قائم مقام انجمن اهدای عضو: قلب طلبه اهوازی در تهران شروع به تپیدن کرد