مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1395 ساعت 12:052016-11-05اقتصادي

راه اندازی موزه های جدید در محدوده تاریخی تهران قدیم


شهردار منطقه 12 تهران از راه اندازی موزه های جدید در محدوده تاریخی تهران قدیم خبر داد.

- خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما" به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 12 تهران؛ عابد ملکی افزود: توجه به بافت تاریخی این منطقه یکی از رویکردهای اجرای طرح ارتقاء کیفیت زندگی است.

وی با اشاره به مناسب سازی میدان مشق در منطقه 12 ادامه داد: امروز میدان تاریخی مشق باعث افتخار تهران است و با مناسب سازی هایی که در یکی ، دو سال اخیر در این میدان انجام شده ، به عنوان یک میدان فاخر شناخته می شود.

شهردار منطقه 12 با اشاره به اینکه میدان مشق اکنون برای اجرای برنامه های مناسبتی فرهنگی اجتماعی مورد استفاده قرار می گیرد؛ افزود: این منطقه به عنوان طهران قدیم آمادگی دارد با توجه به حضور میهمانان خارجی ، جشنواره بین المللی فیلم فجر را در بافت تاریخی شهر تهران برگزار کند.

وی با بیان اینکه وجود 18 موزه تاریخی و قدیمی در خیابان سی تیر در مجاورت میدان مشق و حصار صفوی از یک سو و از سوی دیگر وجود سینمای چهارسو در این محدوده ؛ موقعیت فرهنگی و تاریخی مناسبی را برای میدان مشق به وجود آورده است ؛ یادآور شد: ما امیدواریم چندین مجموعه فرهنگی ، هنری و تفریحی مانند سینما چهارسو و حتی بزرگتر از آن را در این محدوده ایجاد کنیم و زیرساخت های فرهنگی و تفریحی مناسبی در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی موزه های جدید در محدوده تاریخی تهران قدیم

راه اندازی موزه های جدید در محدوده تاریخی تهران قدیم