مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1395 ساعت 14:252016-11-05سياسي

مطلب نادرست راجع به تمامیت ارضی ایران رااز هیچ کس نمی پذیریم


معاون اول رییس جمهور پیش از ظهر امروز با وزیر اقتصاد جمهوری ترکیه دیدار و گفتگو کرد.

- مطلب نادرست راجع به تمامیت ارضی ایران رااز هیچ کس نمی پذیریم " معاون اول رییس جمهور پیش از ظهر امروز با وزیر اقتصاد جمهوری ترکیه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت ، معاون اول رییس جمهور در دیداردر دیدار نهاد زیبکچی ، با تاکید بر اینکه شیعیان هیچ گاه به دنبال تفرقه مذهبی نیستند و واقعیت ها علیه شیعه تحریف می شود، گفت: گاهی در قالب مخالفت با جنگ شیعه و سنی، به اختلافات میان شیعه و سنی دامن زده می شود که لازم است همه تلاش کنیم هرچه سریعتر ثبات در منطقه خاورمیانه برقرار شود.

وی با بیان اینکه همواره روابط دوستانه و برادرانه ای میان مردم دو کشور برقرار بوده است، اظهار داشت: خوشحال هستیم که کودتا در ترکیه ناکام ماند و خطری بزرگ از سر ترکیه و منطقه دور شد.

معاون اول رییس جمهور تصریح کرد: دولت و ملت ایران از اولین لحظات وقوع کودتا همبستگی خود را با دولت برخاسته از رأی مردم ترکیه اعلام کردند و در این گونه حوادث است که دوستان و دشمنان واقعی دولت ها و ملت ها مشخص می شوند.

وی افزود: ممکن است جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ترکیه در خصوص برخی مسائل منطقه اختلاف نظر داشته باشند اما این اختلاف نظر هرگز موجب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطلب نادرست راجع به تمامیت ارضی ایران رااز هیچ کس نمی پذیریم

مطلب نادرست راجع به تمامیت ارضی ایران رااز هیچ کس نمی پذیریم