مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1395 ساعت 14:362016-11-05بين الملل

آنکارا از اتخاذ مواضع ریاض در قبال بغداد و تهران پرهیز کند


معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه بیانیه مشترک شورای همکاری خلیج فارس و ترکیه درباره جزایر سه گانه ایرانی پیام آشکار ضد ایرانی دارد، گفت: - ما از کسی نمی پذیریم راجع به تمامیت ارضی ایران مطالب نادرست عنوان کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، اسحاق جهانگیری پیش از ظهر امروز (شنبه) در دیدار نهاد زیبکچی وزیر اقتصاد جمهوری ترکیه با بیان اینکه همواره روابط دوستانه و برادرانه ای میان مردم دو کشور برقرار بوده است، اظهار داشت: خوشحال هستیم که کودتا در ترکیه ناکام ماند و خطری بزرگ از سر ترکیه و منطقه دور شد.

وی افزود: دولت و ملت ایران از اولین لحظات وقوع کودتا همبستگی خود را با دولت برخاسته از رأی مردم ترکیه اعلام کردند و در این گونه حوادث است که دوستان و دشمنان واقعی دولت ها و ملت ها مشخص می شوند.

معاون اول رییس جمهور تصریح کرد: ممکن است جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ترکیه در خصوص برخی مسائل منطقه اختلاف نظر داشته باشند اما این اختلاف نظر هرگز موجب نمی شود که ایران ترکیه را در برابر تهدیدات منطقه ای و عوامل ایجاد بی ثباتی تنها بگذارد.

جهانگیری ادامه داد: اگر ایران و ترکیه از تهدیداتی که قدرت ها در منطقه ما به وجود آورده اند، به درک مشترکی برسند، می توانند بازی آنها را به هم بز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنکارا از اتخاذ مواضع ریاض در قبال بغداد و تهران پرهیز کند

آنکارا از اتخاذ مواضع ریاض در قبال بغداد و تهران پرهیز کند