مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1395 ساعت 19:402016-11-07بين الملل

نکات کلیدی سند «راهبرد اتحادیه اروپا در قبال ایران پس از برجام»


، نکات کلیدی سند راهبرد اتحادیه اروپا در قبال ایران پس از برجام، که در 25 اکتبر 2016 به تصویب پارلمان اروپا رسید به شرح زیر است:- پارلمان اروپا معتقد است روابط میان ایران و اتحادیه اروپا از طریق گفتگوهای چند لایه ای شامل سیاسی، دیپلماتیک، اقتصادی، آکادمیک، فنی و تماس های مردم با مردم که شامل بازیگران جامعه مدنی، سازمان های غیر دولتی و مدافعان حقوق بشر می شود توسعه یابد.

پارلمان اروپا از تغییرات سازمانی در خدمات اقدام خارجی اتحادیه اروپا برای بازتاب دادن نتایج برجام به ویژه تاسیس یک گروه ضربت ایران استقبال می کند.

- خدمات اقدام خارجی اتحادیه اروپا موظف به ایجاد یک هیئت اتحادیه اروپا در تهران بر اساس در خواست قطعنامه های پیشین پارلمان اروپا است.

- بخش فارسی شبکه یورونیوز باید در آینده پل رسانه ای مهم بین اتحادیه اروپا و مخاطبان فارسی زبان باشد.

- گفتگوی حقوق بشری در آینده که شامل نمایندگان دستگاه قضایی، نیروهای امنیتی و جامعه مدنی دو طرف می شود را توصیه و تشویق می کند، اگرچه دو طرف نسبت به هم بی اعتمادی و بدگمانی دارند.

- موضع قوی، اصولی و دیرینه اتحادیه اروپا را در مخالفت با مجازات اعدام در همه موارد و در هر شرایطی تکرار می کند و دوباره تاکید می کند برداشته شدن مجازات اعدام هدفی کلیدی برای سیاست حقوق بشری و سیاست خارجی اتحا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکات کلیدی سند «راهبرد اتحادیه اروپا در قبال ایران پس از برجام»

نکات کلیدی سند «راهبرد اتحادیه اروپا در قبال ایران پس از برجام»