مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1395 ساعت 20:462016-11-07ورزشي

شهردار نوشهر اعلام کرد آمادگی نوشهر برای برگزاری کنفرانس بین المللی شهرداران


آمادگی برگزاری کنفرانس بین المللی شهرداران شهرهای ساحلی کشور در نوشهر را داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از نوشهر، فرهاد بنی شیخ الاسلامی امشب در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ورزش داژبال یک پروژه بسیار بزرگ و خوب و مفرحی است، اظهار کرد: می توان در رشته داژبال در سطح بین المللی هم موفق بود.

وی افزود: سرمنشأ این ورزش از مازندران است و تلاش داریم تا این ورزش را در مازندران و به صورت پایلوت در نوشهر زنده کنیم و به دنبال کسب مجوز از نهادهای ذیصلاح هستیم.

شهردار نوشهر تصریح کرد: در شهرستان نوشهر آمادگی داریم کنفرانس بین المللی شهرداران شهرهای ساحلی را با رویکرد سرمایه گذاری در راستای توسعه گردشگری ساحلی با حمایت فدراسیون ورزش های همگانی برگزار کنیم.

این مسؤول ادامه داد: یکی از وظایف شهرداری ها این است تا بتواند ظرفیت های شهر را در سطح کشور و بین المللی معرفی کند تا ورود گردشگران خارجی به منطقه و شهر ما افزایش یابد که این امر موجب رونق اقتصادی نیز می شود.

شیخ الاسلامی بیان کرد: نوشهر شهر فرودگاهی و بندری با ظرفیت های گردشگری است و دارای مواهب خدادادی بی شماری است و باید از این موقعیت نهایت بهره را برد.

وی افزود: فدراسیون داژبال مکاتبات بعدی را با شهرداری و شورای شهر نوشهر انجام می دهند و پس از تصویب قانونی در شورا به سمت اجرایی کردن آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار نوشهر اعلام کرد آمادگی نوشهر برای برگزاری کنفرانس بین المللی شهرداران

شهردار نوشهر اعلام کرد آمادگی نوشهر برای برگزاری کنفرانس بین المللی شهرداران