مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1395 ساعت 10:402016-11-08اقتصادي

راه دشوار ثبت نام تلفن ثابت با قیمت 4 برابری


تلفن ثابت که چند ماهی است دچار افزایش چهار برابری قیمت شده همچنان با مشکلات متعدد در واگذاری همراه است.

- از اول مرداد ماه سال جاری قیمت خرید هر خط تلفن ثابت از 50 به 200 هزار تومان افزایش یافت T چراکه مسئولان مخابراتی تاکید داشتند قیمت هر خط در شهری مانند تهران بیش از یک میلیون تومان است و هزینه های نگهداری از خطوط برای شرکت مخابرات مقرون به صرفه نیست.

بر همین اساس پس از مدتها کشمکش در نهایت وزارت ارتباطات و بازوی قانونگذار آن با افزایش قیمت خط تلفن ثابت موافقت کردند تا شاید بدین ترتیب صف های چندین ماهه برای ثبت نام و خرید تلفن ثابت شرایط بهتری پیدا کند.

البته بر این نکته نیز تاکید شد که شرکت مخابرات برای دریافت این مبلغ باید 100 هزار تومان را در هنگام خرید دریافت کرده و 100هزار تومان باقی مانده را در 36 قسط در قبوض مشترک اعمال کند.

هنوز مدت زیادی از این تصمیمات نمی گذرد که مشترکان گلایه هایی مبنی بر الزام برخی مراکز مخابراتی بر خرید نقدی تلفن ثابت مطرح می کنند.

اما وزیر ارتباطات در پاسخ به اینکه چرا چنین روندی در مخابرات پی گرفته شده اظهار کرد: درباره تعرفه تلفن ثابت مصوبه ابلاغ شده بر این نکته تاکید دارد که مبلغ 100 هزار تومان در ابتدای کار از مشترک دریافت شده و مابقی مبلغ یعنی 100 هزار تومان دوم در 36 قسط دریافت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه دشوار ثبت نام تلفن ثابت با قیمت 4 برابری

راه دشوار ثبت نام تلفن ثابت با قیمت 4 برابری