مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1395 ساعت 15:402016-11-08اقتصادي

ساماندهی نرخ های بلیت در دوره اربعین و برخورد با گران فروشی


معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تعیین نرخ بلیت ناوگان چهارگانه حمل و نقل گفت: با گران فروشی برخورد می کنیم.

- داود کشاورزیان گفت : نرخ بلیت هواپیما از همه شهرها به مقصد نجف و بغداد یک میلیون 100 هزار تومان و از مشهد به این دو مقصد یک میلیون و 350 هزار تومان است که تخطی از این نرخ ها برخورد قانونی درپی خواهد داشت.

وی با اشاره به قیمت بلیت شقوق مختلف حمل ونقل عمومی برای ایام اربعین اظهار داشت: کرایه اتوبوس در زمان و رفت وبرگشت با توجه به ماهیت یکسرخالی سفر طبق توافق با انجمن های صنفی تا حد دو برابر حالت معمول از زائران دریافت می شود و هیچ افزایشی برای قیمت بلیت قطار اعمال نشده است.

وی افزود: همچنین سال گذشته 4 شناور به سمت بصره برای ارائه خدمات به زائران مهیا شده بود که در سال جاری نیز وظیفه جابجایی زائران از طریق دریا را بر عهده دارند.

کشاورزیان با اشاره به قیمت بلیت هواپیمای تهران-نجف گفت: بیش از 15 سال از آزادسازی نرخ بلیت پروازهای خارجی می گذرد و مانند همه کشورها ، نرخ بلیت متناسب با ایام سال و میزان تقاضا، نوسان می کند.

رییس کمیته حمل ونقل ستاد اربعین از برخورد تعزیرات حکومتی با یکی از شرکت های هواپیمایی به دلیل گران فروشی در روز گذشته خبر داد و گفت: به طور طبیعی نظارت بر این امر بر عهده تعزیرات حکومتی است و مردم در صورت مشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی نرخ های بلیت در دوره اربعین و برخورد با گران فروشی

ساماندهی نرخ های بلیت در دوره اربعین و برخورد با گران فروشی