مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1395 ساعت 16:052016-11-08فرهنگي

«چنای» هند از 3 فیلم ایرانی دعوت کرد


چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم «چنای» هند، میزبان نمایش سه فیلم ایرانی در بخش سینمای جهان است و قصد دارد با نمایش فیلم های منتخب سینمای جهان در ارتقاء سطح کیفی سینمای غیرتجاری تلاش کند.

- چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم چنای هند، میزبان نمایش سه فیلم ایرانی در بخش سینمای جهان است و قصد دارد با نمایش فیلم های منتخب سینمای جهان در ارتقاء سطح کیفی سینمای غیرتجاری تلاش کند.

فیلم های متولد 65 به کارگردانی مجید توکلی، تنها در چند دقیقه سکوت به کارگردانی بهاره صادقی جم و جامهدران ساخته حمیدرضا قطبی که مدیریت پخش بین المللی آنها برعهده الهه نوبخت است در بخش سینمای جهان جشنواره فیلم چنای هند حضور خواهند داشت.

فیلم متولد65 که این روزها در حال اکران است و تهیه کنندگی آن بر عهده محمد مهدی عسگرپور است، نخستین اثر بلند مجید توکلی است که با بازی پدرام شریفی، هنگامه حمیدزاده، مریم سعادت، احسان امانی، علیرضا استادی و.

حال و هوای یک زوج را روایت می کند که در یک روز تصمیم می گیرند شبیه آدم های پولدار شهر زندگی کنند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است آمده: "وقتی شوخی شوخی یه بازی راه می اندازی،تا تهش باید بری""متولد65 "محصول مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است که در اولین حضور جهانی خود در فستیوال Cineiran تورنتو به نمایش درآمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«چنای» هند از 3 فیلم ایرانی دعوت کرد

«چنای» هند از 3 فیلم ایرانی دعوت کرد