مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1395 ساعت 16:262016-11-08سياسي

همزمان با سراسر کشور صورت گرفت افتتاح بلوک زایمان مدرن در بابل


همزمان با سراسر کشور پنج اتاق LDR برای زایمان مدرن با اعتبار 450 میلیون تومان در بیمارستان یحیی نژاد بابل افتتاح و به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار " از شهرستان بابل، بعدازظهر امروز همزمان با سراسر کشور پنج اتاق LDR برای زایمان مدرن با اعتبار 450 میلیون تومان در بیمارستان یحیی نژاد بابل افتتاح و به بهره برداری رسید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل در این مراسم اظهار کرد: این افتتاح همزمان با افتتاح 714 واحد یک نفره زایمان طبیعی در سراسر کشور با آخرین استاندارد روز است.

مظفر ربیعی افزود: به برکت نظام جمهوری در بحث تحول سلامت اقدامات خوبی انجام شده است که یکی از بسته های سلامت، بسته تحول در زایمان طبیعی، کاهش سزارین و آموزش به مادران برای داشتن زایمان ایمن است.

وی با اشاره به اینکه زایمان نشان از عظمت خداوند بوده و ماماها هر روز با این پدیده الهی آشنا هستند، تصریح کرد: در گذشته زایمان ها به صورت سنتی انجام شده و حرمت و کرامت زائوها به نحو شایسته رعایت نمی شد.

این مسؤول با بیان اینکه امروزه با اختصاص هزینه محیط اختصاصی برای مادران در زایمان فراهم شد، خاطرنشان کرد: درصدد ترویج زایمان بی درد و زایمان طبیعی هستیم و در این راستا تلاش ما حل مشکلات و موانع پیش رو است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همزمان با سراسر کشور صورت گرفت افتتاح بلوک زایمان مدرن در بابل

همزمان با سراسر کشور صورت گرفت افتتاح بلوک زایمان مدرن در بابل