موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - انتخابات رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - رياست جمهوري - افزايش حقوق بازنشستگان - باشگاه پرسپوليس - خيلي دور خيلي نزديك - پايان رژيم صهيونيستي - استقرار - محمدحسين جعفريان - نسخه مرمت شده فيلم فردوسي - 350 هزار ميليارد تومان - المپيادهاي علمي - سرنمك - هواپيماي مالزي - كميته بين المللي صليب سرخ - اسپانيا و مراكش - عليرضا اصغري - آبفاي روستايي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1395 ساعت 08:562016-11-09سياسي

همسر شهیدمدافع حرم مسلم خیزاب محمدمهدی هر شب با یکی از لباس های پدرش به خواب می رود


تصویری از فرزند شهید مدافع حرم مسلم خیزاب، فرمانده گردان یا زهرا(س) لشکر 14 امام حسین(ع) در فضای مجازی منتشر شده است که بی هیچ حرف و کلامی، - عمق دلتنگی های یک فرزند شهید را نشان می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس"، تصویری از فرزند شهید مدافع حرم مسلم خیزاب، فرمانده گردان یا زهرا(س) لشکر 14 امام حسین(ع) در فضای مجازی منتشر شده است که بی هیچ حرف و کلامی، عمق دلتنگی های یک فرزند شهید را نشان می دهد.

در این تصویر، محمدمهدی فرزند شهید خیزاب خود را بین بنر سالگرد شهادت پدرش پیچیده و در حالی که شمشیری به دست دارد، پدر را در آغوش کشیده است.

برای اینکه بهتر با حال و هوای خانواده شهدا آن هم مدتی پس از شهادت عزیزشان آشنا شویم، به گفت وگو با اعظم رنجبر همسر شهید خیزاب پرداختیم که با قاطعیت بیان می کند: فرزند شهید یتیم نیست که بخواهیم به او ترحم کنیم.

خانم رنجبر اصل این تصویر چیست و در چه شرایطی گرفته شده است؟ عکس مربوط به بعد از مراسم سالگرد پدرش است که به تازگی برگزار شد.

همسرم 27 مهرماه 94 به شهادت رسید و امسال بعد از مراسم سالگردش، بنر نصب شده به همین منظور را به داخل خانه آورده بودیم.

محمدمهدی آن روز شمشیر رژه پدرش را برداشته بود و می گفت تمام دشمنان را می کشم و بعد شهید میشم و میرم توی بهشت پیش بابا.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همسر شهیدمدافع حرم مسلم خیزاب محمدمهدی هر شب با یکی از لباس های پدرش به خواب می رود

همسر شهیدمدافع حرم مسلم خیزاب محمدمهدی هر شب با یکی از لباس های پدرش به خواب می رود