مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1395 ساعت 18:402016-11-09فرهنگي

علی جنتی افسوس کدام کار نکرده را دارد؟


علی جنتی یک روز پس از تودیع اش از مقام وزارت ارشاد به تماشای نمایش «سردار» نشست؛ او درباره ی حضورش در تئاتر و افسوس از کاری که علاقه داشته انجام بدهد، - علی جنتی یک روز پس از تودیع اش از مقام وزارت ارشاد به تماشای نمایش سردار نشست؛ او درباره ی حضورش در تئاتر و افسوس از کاری که علاقه داشته انجام بدهد،سخن گفت.

وزیر سابق ارشاد در حاشیه ی این تئاتر در پاسخ به ایسنا درباره ی ارزیابی اش از تئاتر سردار گفت:تئاتری که به صحنه رفت، تئاتر زیبا و خوبی بود و تئاتر ارزشی و معناداری هم بود.

او با بیان اینکه سردار برای خیلی از کارها در حوزه ی تئاتر می تواند نمونه و الگو باشد از بازیگران این اثر نمایشی به عنوان هنرمندان باسابقه و توانا یاد کرد.

جنتی در پاسخ به اینکه چرا یک روز پس از تودیع اش به تماشای تئاتر آمده است؟گفت: به هرحال من الان یک فرصتی پیدا کردم که تئاتر ببینم، سری هم از نزدیک به گالری ها بزنم.

سعی می کنم ارتباطم را با محافل هنری حفظ بکنم چون من از دیرباز هم به این مقوله علاقه داشتم و امیدوارم در این فرصت ها بیشتر بتوانم حضور پیدا کنم.

جنتی در پاسخ به دیگر سوال ایسنا مبنی براینکه امسال و سال گذشته از سوی وزارت ارشاد به عنوان سال تئاتر نامیده شد،آیا توجه خاصی شد و پیش بینی می کنید "این عنوان"(سال تئاتر) مورد توجه وزارت ارشاد همچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی جنتی افسوس کدام کار نکرده را دارد؟

علی جنتی افسوس کدام کار نکرده را دارد؟