مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1395 ساعت 16:252016-11-10اقتصادي

تصویب یک میلیارد و 400 میلیون یورو سرمایه گذاری خارجی


27 مورد مشارکت سرمایه گذاری خارجی پس از برجام تاکنون با ارزش بیش از یک میلیارد و 400 میلیون یورو در کشور تصویب شد.

- ؛ محمدرضا نعمت زاده در نشست خبری بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در جمع خبرنگاران ، مهمترین رویدادهای زمان مدیریت در بخش صنعت، معدن و تجارت را برگشت فضای امید به حوزه کسب و کار ، فعال شدن بخش خصوصی و اشتیاق سرمایه گذاران خارجی برای سرمایه گذاری مستقیم در ایران عنوان کرد.

وی درباره نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و تاثیر آن بر برجام و قراردادهای منعقد شده پس از آن گفت: توافق با کشورهای 1+5 توافق با آمریکا نیست بلکه یک توافق بین المللی است و در سازمان ملل به تصویب رسیده است و تغییرات سیاسی در یک کشور نمی تواند این موضوع را تحت تاثیر قرار دهد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین با تاکید بر لزوم توسعه صادرات غیرنفتی و اجرای منویات رهبر معظم انقلاب در این بخش افزود: ارتقای کیفیت یکی از عوامل موثر برای افزایش توان رقابتی و حضور در بازارهای خارجی است، اگر کالاهای ایرانی رقابت پذیر باشد و استاندارد های اجباری را رعایت کنند همواره می توانند با قوت در صحنه باقی بمانند.

محمد رضا نعمت زاده با اشاره به تاثیر مثبت ایجاد ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی برای دستیابی به اهداف سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب تصری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب یک میلیارد و 400 میلیون یورو سرمایه گذاری خارجی

تصویب یک میلیارد و 400 میلیون یورو سرمایه گذاری خارجی