مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آبان 1395 ساعت 16:402016-11-11اقتصادي

امضا قرارداد ساخت نیروگاه گازی جهرم با همکاری شرکت اتریشی


دانشگاه جهرم با یک شرکت اتریشی قرارداد ساخت نیروگاه برق گازی امضا کرد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما"، مرکز فارس، قرارداد ساخت نیروگاه گازی به ظرفیت تولید 25 مگاوات برق برای تامین برق دانشگاه جهرم با شرکت vado اتریش به امضا رسید.

علیرضا صحراییان فرماندار ویژه جهرم گفت: این نیروگاه یک نیروگاه مولد مقیاس کوچک محسوب شده و دولت باحمایت از ایجاد چنین مراکزی، خرید تضمینی برق را نیز انجام خواهد داد.

وی ادامه داد: با پیگیری های مستمر صورت گرفته و مکاتبات و برگزاری جلسات متعدد ازسوی دانشگاه جهرم با شرکت های اصلی سازنده مولدهای مورد تایید توانیر، شرکت vado اتریشی آمادگی خود را برای انجام این کار به دانشگاه اعلام کرد و تفاهم نامه همکاری دو جانبه برای ساخت نیروگاه به امضاء رسید.

صحراییان با بیان اینکه بر اساس این تفاهم نامه شرکت vado متعهد شد که مراحل کار را به شکل مطالعه، طراحی، اجرا و سرمایه گذاری خارجی (EPCF) انجام دهد ، گفت: مدت زمان طراحی و ساخت این نیروگاه نیز 14 ماه تعیین شده است.

فرماندار ویژه جهرم افزود: پس از اجرایی شدن این قرارداد و نصب دستگاه ها، از محل فروش برق تولید شده، اصل و سود سرمایه به طرف خارجی برگشت داده شده و پس از حداکثر 3 سال این نیروگاه با سرمایه ای بالغ بر 15 میلیون یورو (حدود 60 میلیارد تومان) و با درآمد ماه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضا قرارداد ساخت نیروگاه گازی جهرم با همکاری شرکت اتریشی

امضا قرارداد ساخت نیروگاه گازی جهرم با همکاری شرکت اتریشی